Lars Winnerbäck, November?

Hmm... jag vill gå på Winnerbäcks höstturné men stadens två konserter var redan slutsålda när jag kom på min briljanta idé =) Men nu har jag hittat en alternativ stad... om nu bara lillasyster Yster kan lyssna av sitt mobilsvar oxå så jag vet om jag ska beställa biljetter LR inte... kan ju vara bra att göra det innan de tar slut även i den alternativa stade. Egentligen infaller den på en så kallad 'dum' dag, men vad gör man inte... försöker anpassa sin vardag och sitt schema =)

Om ej lillasyster kan/vill, någon annan som är sugen på att göra mig sällskap?

En av mina favoritlåter all categories:


A Presto!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Vilken fin blogg du har! :-)

Jag tänkte höra om du är intresserad av att gästblogga på http://www.prettyonline.se/wordpress?

Om du är det, så skicka en bild på dig själv, din blogglänk och en personlig presentation till [email protected].

Gästbloggaren byts varje söndag.

Hör av dig om du är intresserad och ha en fortsatt trevlig kväll! :-) / Maria

2009-09-27 @ 18:14:23
URL: http://www.prettyonline.se/wordpress
Postat av: Tess

När går det att få tag på dig...är du ledig någon gång snart?

2009-09-27 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0