Man Tager Vad Man Har

Ja, jag blev akut hungrig när jag stod och diskade så det blev till att slänga ihop något fort som 17... det var ju inte riktigt nu jag hade tänkt mig ut på stan en sväng, men det får väl bli runt 13-snåret om jag känner mig tillräckligt färdig för det. Alternativet är ju även att jag enbart går till närbutiken för att inhandla fika till min viktiga gäst och sedan tar mig svängen ner på stan...

Måste inhandla 2 saker  + en kaffe så det kan ju ta sin lilla tid, det vet man ju aldrig innan i denna stad =)

Det fick bli pyttipanna till lunch (om än tidig sådan) idag, dock utan både rödbetor och framförallt ägg eftersom jag tyvärr inte får äta det...

                                  

*Buon Appetito*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0