Miss Sleepy, It's My Name Today

                      Det borde vara mitt smeknamn idag... 
                                          
var hemma hos min chef till klockan 2 inatt... det var inte riktigt meningen men det blev så... Efter vår roliga ost & vinkväll med problemlösning (facit; 3 isär, men endast 1 ihop *L* Bättre lycka nästa gång) så skulle jag eg endast låna en film, men eftersom den tydligen ville bli sedd tillsammans samt samtidigt ha sällskap och någon att prata med, byta åsikter... samt enbart få ventilera lite... så blev klockan lite sent kan man säga... 
                           
                                         
Sedan har jag sovit kalasdåligt, tror det var sämsta natten på riktigt länge... ingen sömn-, enerigdepå som fylldes på där inte. Vaknande med jämna mellanrum, snurrade runt runt och vaknade igen... Kollade på klockan, för troligtvis ville jag inte försova mig eftersom vi skulle flytta kontoret idag.

                                          

Hoppas att det styr upp sig under dagen...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0