TacoEvening With Jerry S.

När jag väl hittade min portmonnä förut - jag hade någorlunda koll på vart jag sett den innan allt flyttande av kartonger tidigare idag - och gick ner på stan... så insåg jag nästa i-lands problem =) Vart jag än gick så var jag inte sugen på någonting speciellt...

*Sushi
*Thai
*Kina
*Kebab
*Á la carte
*Pizza

Förstår ni, inte ens pizza som jag inte ätit sedan juldagen förra året (right, Jess?) var jag sugen på... och varken sushi eller thai brukar jag vanligtvis aldrig tacka nej till... 
                                              

Så det hela slutade med att jag åkte och handlade istället, och väl i affären kände jag mig åtminstone lite halvsugen på taco =) Köpte mig även efterrätt; kladdkaka =) Frödinge har helt sjukt galet kalasgod kladdkaka =) Har dock inte öppnat den än, men kvällen är ju ung...

                                                     
                                             
Buona Serata!


Kommentarer
Postat av: Tess

Eftersom jag inte är helt frisk orkade jag inte laga någon mat idag så det fick bli en kebabrulle och tro det eller ej men även jag köpte frödinges kladdkaka....kände att jag behövde skämma bort mig

2009-09-23 @ 20:15:18
Postat av: Jessica

stämmer bra och jag tycker jag äten pizza sällan. du är i en klass för sig =)

2009-09-24 @ 10:28:43
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0