Ut På Stan

Nu ska jag ge mig ut på stan för att införskaffa de där 2 sakerna som jag skrev om igår... håll tummarna för att jag hittar dem nu bara, det är något som inte alls är säkert nämligen. Jag ska även passa på att handla på vägen hem, vet dock inte vad jag är sugen på. Det mest lämpliga vore nog om jag kollade i min frys och börjar göra slut på det som är däri... =)
                             
Jag ska givetvis även ta mig min latte på stan, speciellt med tanke på att jag lyckades med bedriften att välta ut min nygjorda espresso som jag hade brevid mig på bordet när jag skulle skriva ett kort... tur i oturen lyckades jag iaf att inte spilla på det speciella kortet som jag ska ta med mig ner på stan och posta... =)

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0