Black Christmas

Igår när jag kom hem så var jag sådär lagom trött och kände för att lägga mig i soffan och se en film... ville se en skräckis så jag letade fram en ny som jag köpte nyligen när Nelly & jag var på shopping.

Black Christmas


Recension? Den var så PIP dålig så det fanns inte..! Orkade inte ens se klart den ofokuserat så jag satte på datorn och spelade lite 'Kungen' istället samt uppdaterade bloggen =) Några bilder från filmen, där den med ögat var det som i min mening räknades som 'skräckfilmsmaterial'


Det som lite roligt är när jag när jag letade efter filmaffischen så kom den fram en recension som återfinns på en sida med titeln: best-horror-movies där den anses vara den bästa filmen, och att det är föregångare till filmer såsom både Freddie Krueger och Jason.... Öh.... I think not...

Enda gången man kan tycka denna filmen är bra är om man har svårt att somna och behöver ett sömnpiller så att säga...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag jobbar som PR konsult :)

2010-08-01 @ 11:53:18
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0