ÄNTLIGEN! TeliaFri TV!!!

Blev sådär löjligt glad när jag precis nyss läste lite på Aftonbladet.se och fick se rubriken 'Nu lägger Telia ner reklamföljetongen'. ÄNTLIGEN, säger jag. Det var inte en dag för tidigt. Får verkligen kväljningar när den reklamen kommer, det är bara att stänga av ljudet, byta kanal, ta kaffepaus LR vad som helst för att slippa se eländet. Jag betvivlar starkt att Telia vunnit många nya kunder just på reklamen med Sveriges i särklass mest irriterande familj. Snarare tvärtom skulle jag spontant gissa....

Efter 6 lååånga år i rutan för familjen är det nu alltså slut (återigen; ÄNTLIGEN!) , en anledning sägs vara att de - Telia - bytt reklambyrå, men i artikeln kan man även läsa att den nu 22-åriga dottern i familjen ska bli mamma till sommaren. Vore ju inte lämpligt med en gravid tonårsflicka i sin reklam; smart drag av Telia. Jaja, hon är 22 år i verkligheten, men ärligt, det kan ju inte vara meningen att hon ska föreställa äldre än (desutom jobbigt arrogant) tonårsbrud i följetongen?! Iså fall har de ju verkligen misslyckats radikalt! 
                                            
Läs den befriande artikeln på Aftonbladet.se

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0