Avskeda Lantos Doctor!

Alltså, allvarligt... jag hoppas innerligt att svenska folket tar sitt förnuft till fånga och röstar på vem som helst UTOM Elin Lanto!!! Jag säger som af Ugglas; SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA!!!

Hur kan man komma på tanken att göra ett uttalande om att man inte ska sälja sin musik genom att anspela på sex osv - och sen vara naken i nästkommande musikvideo?! Ok, i ärlighetens namn så hade hon hängslen som täckte bröstvårtorna, men det räcker liksom inte för att försvara sitt val när man gjort ett sådant uttalande. Finns bara ett uttyckt som passar och är rätt för denna; RIKSPUCKO!!!
                       

Om någon skulle betvivla är det bara att kolla hennes framträdande i årets Melodifestival. Anspelar både på sex rent dansmässigt, för att inte sen tala om outfiten. Lack- & läderfetish lång väg SKRIKER den! För att göra det hela ännu värre så finns själva skärningen att begrunda - MED AVSMAK! Allvarligt bruden, hur (ens OM) tänkte du?!

Jag är en person som står för mina åsikter. Bevis på det är att min bästa vän Tess snart blir sambo med sin pojkvän, som visade sig vara Elins kusin. Men jag ändrar inte min åsikt för det.

A Presto!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0