Jag Vill Ha PausUnderhållningen

Åh, shit vad jag önskar att Malmös pausunderhållning varit förra veckan istället när det var i Göteborg. Då satt ju Tess & jag på andra raden längst fram på parkett, rakt i mitten. Och jag är en riktigt sucker för riktigt gamla klassiker från Melodifestivalen! =) Bland annat så framfördes - av originalartister! - dessa; 

                         *Det Börjar Verka Kärlek Banne Mig
                                       *April, April
                       *Ska vi Plocka Körsbär i Min Trädgård

En parantes; Måns Zelmerlöw kommer att gå hur låååångt som helst! Vilken underhållare med kvalite och mångfald! 
                                  
A Presto!

Kommentarer
Postat av: Gabbies

Sv: nej jag kan inte hålla med dig. Jag tyckte att dom lät precis som Jimmy Jansson och sånt har vi hört till leda..

2010-02-27 @ 23:08:48
URL: http://gabbies.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0