Monkey Tired

Jag erkänner mig härmed slagen. Trots att det inte direkt varit någon jobbigt ansträngande dag - Jack is always a treat *L* - så är jag helt enkelt totalt aptrött just nu.

Jaha, men gå o lägg dig då! Skulle ju vara en inte helt oväntad kommentar. Om det inte varit för det där irriterande 'men:et' som allt som oftast ställer till det.

För jag tänkte vara duktig o effektiv och tvätta lite ikväll när jag kom hem från Oskulden (haha, kom precis på den omskrivningen - OBS! icke-levande ting! - och att det även snart kommer vara benämningsvärt för min del *L*), och givetvis fick tvättmaskinen för sig att ta extra lång tid (givetvis inte sant, men det känns så) på sig ikväll, och jag kan ju inte gärna gå och lägga mig förrän den har slutat snurra och jag har hängt upp den... det vore ju ogjort arbete och jag får tvätta om det imorgon. Nicht my cup of tea!

Aptrött var det - önskar jag oxå kunde precis nu dra ngt över huvudet

           
A Presto!
      

Kommentarer
Postat av: Jessica

hmm. vissa inlägg går det inte att komentera på så jag gör ett här för matte-inlägget.



lät precis som en historia jag fick berättad på jobbet i förrgår. åkte från a, blev fast i b, fick åka tillbaka till a för det var både billigare och lättare. det är så smidigt just nu...=)

2010-02-24 @ 11:20:20
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0