Never Give Up

I lördags så pratade så jag då äntligen med Flingsalt, efter mååånga om och men =) Men det är tur att hon är envist tålmodig med mig... och ringer x antal gånger till när jag inte svarar... vilket jag gör sällan. Speciellt med tanke på att jag haft mobilen mest avstängd i 1 månads tid känns det som. Men det är så ibland, man behöver få vara för sig själv... även om det är vännerna som då blir försakade.


Men men, nu har vi som sagt växlat några (många *L*) ord och eventuellt (förhoppningsvis *L*) så ska jag undervisa 1½ månad. Turismvetenskap. Bollade förslaget med min svägerska som tyckte det var helt perfekt för mig och att jag skulle klara den uppgiften galant =)

På onsdag kommer Flingsalt och Fia-Lisa till min nya stad och då hoppas jag att vi kan gå igenom upplägget för att se om det är genomförbart och något för mig. Sedan så väntar CornFlakes-mässan där jag är, förutom att kolla igenom alla företag, är intresserad av föredraget som simmaren Anders Olsson.

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Så är det när man never give up..... ses snart!

2010-02-09 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0