YES, Ingen Mer Billig LadyGaga-kopia!

Tur att jag tittade ikväll, det var värt att förlora planeringstid för att se minen på Sibel när hon insåg att hon inte gick vidare till Globen. Hon gick ju för 17 inte ens vidare till andra omröstningen!!!
                                        
Men jag borde snart ta tag i saken och göra det som jag säger varje gång, att satsa lite pengar på spektaklet. Jag har ju haft rätt varje lördag hittills! Otroligt men sant! Bara att fråga mina medtittare =)

Det var helt klart rättvist såhär långt, de 3 sämsta åkte ur direkt: den billiga LadyGaga-kopian, den kvinnliga versionen av Elton John och gruppen som sjöng om en dag som ingen direkt bryr sig om!

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0