3 Träningspass Idag

Ok, jag visste att det skulle bli en jobbig kväll eftersom jag bokat in mig på 2 olika träningspass på raken - ingen Tess o ingen bror + familj, så träning blev extra tidsfördriv - men eftersom det ena var kondition och det andra styrka trodde jag att det skulle gå bra o kännas OK i kroppen. Hade dock kanske varit smart att äta något under dagen, men jag glömde äta idag (svar ja, det händer) så precis innan jag skulle gå hemifrån kom jag på detta faktum och slängde ner ett äpple i träningsväskan, som jag sedan slängde vidare... ner i magen 15 minuter innan passet skulle dra igång och jag stod i salen o väntade.
Apple
Sedan är ju Håkan alltid Håkan så han fick mig att stanna kvar efter bodypumpen och testa något nytt... =) Jag har ju testat det en gång tidigare, men i en annan stad på ett annat gym, och vi kan väl samanfatta det hela med att det gick mindre bra. Djälva förbannade wiplash!!! Det är illa nog att vara halvskadad som det är efter alla olyckor, men åtminstone så går ju det näst största att fixa till - förr LR senare - en knäoperation finns ju alltid att tillgå när omdöme och remiss är godkänt o klart, men nacken... ja, det är ju något oåterkallbart. TYVÄRR!


Så, ikväll blev det: Afrodans, BodyPump och Core *go me*

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0