Inget Vin Idag

Detta inlägg skulle ha blivit publicerat igår, fredag (jaja, klockan är över midnatt så eg blir det då förrgår men eftersom jag inte har lagt mig än så blir det 'igår' *L*) men pga dålig internetuppkoppling ser jag att det inte gick igenom... Så, here we go again:


Efter många om och men under sommaren hittills hade vi äntligen hittat en dag o tid när vi båda kunde, så idag skulle jag egentligen ha träffat Frida för att svalt glas vin i sommarvärmen. MEN, pga turbulensen igår blev det nu inställt. Måste tillbringa 'idag' med min bror när han kommer hem för att reda ut vissa saker. Jag hoppas vi kan ses ngngång under helgen istället... Om inte så nu i veckan, det var alldeles för längesen sist!

Hmm... vet inte om jag får använda denna bilden, med tanke på att det är ett företag omnämnt, men jag ser det som en tribut till min vän Annica =) Alltför längesen jag träffade henne oxå, hoppas det blir snart... *when?*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0