PowerWalk i Pouring Regn

Imorse hade min svägerska och jag bestämt morgondate för en powerwalk - eftersom vår vanliga lördagsträning blivit inställd av gymmet  under sommaren, folk är för lata antar jag *L* - men när jag precis skulle ta på mig mina skor så insåg jag att det regnade ute.

Jag tog på mig icke-promenadskor och gick över till dem ändå, min bror öppnade förvånat: 'Är klockan redan dax? P sover'. Eftersom det regnar så bad jag honom att inte väcka henne utan låta henne sova vidare med lilleman (han hade som vanligt varit uppe tidigt, ätit frukost o lekt lite för att sedan ta sin morgonlur, gullunge *L*) Hon vaknade dock strax och vi tog en kopp kaffe till brorsans favoritserie 'Macahans'.

Även fasters älskling vaknade efter ett tag och var på sitt mest gosiga humör =) Vi avvägade det regnet en stund, som tilltog och avtog om vartannat. Vi bestämde oss till slut för att gå ut iaf, så rustade med varsitt paraply plaskade vi iväg. Behöver jag säga att regnet då givetvis tilltog krafigt och jag var genomvåt redan efter 10 minuter? =) Why not, lixom =)


A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0