Precious..? Ja, Faktiskt =)

Nu ringde precis min svägerska, hon var på väg hem från gymmet och undrade om jag hade lust att komma över och se på film ikväll? Övriga familjen är ju inte hemma så det blir lite tjejkväll =)

En torsdag som denna blir det:

Ja, vilken film är det? =) Den som har intresse kan iaf lista ut det =) Jag har faktiskt inte sett den ännu, så ska bli extra intressant. Tyvärr är den ju baserad på en sann historia så jag lär väl sitta där med en kudde i knät och böla... men det är lugnt, det bjuder jag på - det är ju ingen överrasning för min svägerska att jag är sådan =)

Ska bara hoppa ini duschen - min lägenhet är en bastu - och sedan gå över. Recension kommer eventuellt ikväll om internet behagar fungera ordentligt...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det precious, Based on the Novel push by Sapphire som du sett? har de döpt om den till pust som svensk titel?! eller tolkar jag det fel när du skriver pust? för har de döpt den till det på svenska så har de än en gång lyckats de där nissarna som får lön för att döpa om filmer till ungefär vad som helst.

2010-07-16 @ 23:50:18
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0