To Go Or Not To Go

Ah, får snart krupp... kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska gå på konsterten ikväll LR inte...

Jag vill, jag vill, jag vill..!!!


MEN;
Jag har övervägt att inte gå, eftersom det har regnat så förbaskat mycket de senaste dagarna och det även förutspådes regn ikväll, men nu så är det uppehåll och har varit så hela dagen. Vad händer då? Jo, jag har världens djä*la huvudvärk!sedan tidig förmiddag!! Nicht bra!


Jag menar, kolla på mannen... det är äkta spelglädje det =) Och det brukar ju alltid vara extra på topp när det gäller spelning på Trägår'n! Uffe is the king =)

Ah, frustration, go away!

Jaja, det får väl bli en överläggning med brorsan, tror han köpte biljett igår men är ej säker...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: sandra

HEEEJ!! MIN INTERNET FUNKAR NU!!! :D HELA VÄRLDEN SKA FÅ VETA DET, HEHE!

2010-07-31 @ 16:42:37
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur??!!

2010-07-31 @ 20:35:51
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0