Våga Hata CSN

Eftersom jag verkligen ogillar csn har jag alltid undvikit ini det längsta att behöva ha något att göra med dem överhuvudtaget.

Och som ett (djävligt otrevligt) brev på posten förra veckan kom nästa dråpslag i mitt liv... denna gång, givetvis, från csn. Jag har ringt och - försökt - pratat med dem för att försöka få rättsida på saker och ting. Förklarat att vissa saker inte är mitt fel och omöjligt kan stämma. Men det visade sig vara ett mycket onödigt samtal och slöseri med min tid.

Organisationen CSN står tydligen över andra stadgar och allmäna 'what-to-do' i vardagliga situationer. Jag orkar inte gå igenom vad det hela handlar om, och inte heller göra det till allmän beskådan, men I'm seriously pissed off!!!

(bild från här)
A Presto!

Kommentarer
Postat av: sara

agree>! :D

2010-07-06 @ 10:35:03
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du hittat på idag då sötnos?

kramkram =)

2010-07-06 @ 19:20:45
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0