3 wcfresh = 1569kr

Hmm... jag undrar inte om det är bland de dyraste wc-freshen i världen. Och med wc-fresch men jag inte stora flaskor rengöringsmedel utan de där små blocken som man hänger på insidan av toalettkanten och då avger lite doft i varje spolning... you know what I mean =)

När jag zappade runt så passerade jag Kanal5 precis under ett avsnitt av 'Ullared' där radioprofilen Kjell Eriksson betalade sina varor. Hans kommentar var:

-'1569 kronor. Det var 3 dyra wc-fresh!'


Tyvärr (?) har jag ingen bakgrundshistora, men jag gör en kvalificerad gissning på att han gick in i varuhuset med en tanke om att endast köpa just wc-fresh och ingenting annat. Och alla som någon gång satt sin fot på Gekås vet ju av erfarenhet (säger man motsatsen så ljuger man säkerligen med 99.9%) att det alltid blir mer än man tänkt från början.

A Presto!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0