Underbara BloggVärld

Ibland gillar jag bloggvärlden....

Det är svårt för en blogg att fånga mitt intresse, jag är helt enkelt inte intresserad av fler s.k. 'modeboggar' alt 'fotobloggar', för att inte tala om alla 'fjortisbloggar' och 'helt-meningslösabloggar'

Orka läsa; 'Idag åt jag x (sätt in valfritt ord här) till frukost och nu ska jag iväg till skolan/jobbet. Dagens outfit är;'

Man kan ju få kväljningar för mindre. Många bloggar har jag läst en gång. Många bloggar har jag gett en andra chans. Många bloggar har fått se sig nerspolade.

Men... så ibland hittar man de där man vill läsa =)

Idag hittade jag mig en ny, via förstasidan på Blogg.se för ett tag sedan. En blogg som hade ett roligt tema, och i den bloggen sedan så hade andra bloggar listats för som hängt på temat. Det var en sådan listad blogg som jag nu ikväll börjat läsa igenom. Synd bara att det är när personen i fråga flyttar som jag hittar den, men hey, bättre sent än aldrig... =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Belinda

har jag hybris om jag vågar hoppas på att det är min blogg du skriver om?

2010-10-07 @ 00:47:20
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0