Kiropraktor i Vardagen?

Hmm... jag undrar om jag borde börja göra en budget och lägga in en ny post? Typ: Kiropraktor 500kr. Frågan är bara om jag då ska lägga in det varannan vecka LR om det räcker med 1gång/månad... hmm... ??? Som en del av min vardag lixom.

Det känns onekligen som mycket pengar för så lite tid, men å andra sidan skulle det vara värt det för att slippa ha så dj*vla ont i ryggen... i princip hela tiden känns det som!


LR så skulle jag kanske lägga in besök hos min kiropraktor (har de senaste gångerna gått till densamme, helt suveränn) varannan vecka och massage varannan vecka för att mjuka upp. Jaja, det får ge sig i slutet av månade när the paycheck is arriving =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0