Why? I Ask. Why?

Hmm... nu undrar jag vart min logik tog vägen... den måste tagit tillfällig paus och lämnat mig åt mitt öde... för hur gick det annars till att jag nu sitter här min soffa och kollar på The Grudge 2?!?!?!

Jag som iofs gillar skräckfilmer, men som samtidigt är mörkrädd och dessutom tillhör skaran som drömmer om det hemska i fråga - även i 'icke-drömstatus-läge' - sitter och kollar på en film som jag redan sett, och därmed vet att jag tycker är lite läskig...

Det är något visst med långt svart hår som kommer farande emot en, som dessutom sitter fast på flygade huvud - oftast japanska - och har sådär ihåliga ögon och har en knackig stil vid framfarandet. Allt givetvis i en gråskala. Vet inte vilka det är mer, men iaf både The Grudge och The Ring innehåller ju denna typ av flicka/skräckperson.


Jaja, tur att jag är ledig imorgon utifall att jag inte kan sova sen inatt =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0