Är Vi Släkt?! =)

Alltså, helt seriöst... hur kan två syskon bli så olika? Det är ju inte utan att man undrar ibland. Som idag tex. när jag nyss fick ett sms av brorsan, ca 11.20, där han hunnit springa 17,5km, äta tidig lunch, för att sedan vara i en stad 1h härifrån kl14. och kl16 ska jag köra honom, hans sambo, och två vänner till en annan stad för 40-årsfest.

Själv då? Jo, jag har stigit upp gjort kaffe - som jag ej druckigt klart än - och ätit ett äpple. Blir väl lunch/middag ngngång innan halv 4 så jag är klar när jag ska köra dem, sedan är inget mer planerat än att softa här hemma tills det är dags för SoOL - Soundtrack of Our Lives - senare ikväll.

Men min svägerska hade en teori om att jag var så trött eftersom jag trots allt jobbat mkt men endast tog ut 2veckor semester i somras. Hmm... ska nog förlägga min semester lite annorlunda på året nästa år...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0