I Went Bananas =)

Nu har jag hållt mig tillräckligt länge... riktigt bra jobbat om jag får säga det själv =) Jaja, jag har tjuvstartat men söta små sockar kan väl inte räknas... LR? =)

Igår fick ett infall (som jag kan få ibland, gällande diverse saker) och gick bananas på barnavdelningen och köpte följande:
* 1 klänning
* 2 mjuka denimbyxor
* 2 muka byxor (som matchar 2 av bodisarna *L*)
* 11 bodies


Hittade fler saker och kunde inte välja bort ngt när jag väl hittat saker jag verkligen gillade  så resterande har jag lagt undan till nästa vecka. Som sagt, kommer väl bli ruinerad på dessa barn, men men... det är det värt =)

Ett par av sakerna kommer att skickas till iväg, men vet inte vad ännu eftersom jag inte vet om Kragge får en dotter LR son. Fick infall i affären om att han skulle få (få o få, men *L*) en flicka men vet inte vart det kom ifrån. Har ju ej sett Ullis med stor mage och därför inte kunnat komma med en kvalicifierad gissning ännu.

Allt det resterande kommer - beroende på kön då givetvis, ville ju inte iklä en pojk en klänning, några gränser får man ju ändå ha (inte göra som iqfamiljen som lät sitt barn vara könsneutralt för att låta det bli en individ. Inte ens mor-, farföräldrar hade fått veta vad det är. Helt galet om ni frågar mig!!!) - att ges till ett mycket speciellt litet barn. *don't want to know, remember!*) Miss You!

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0