Victoria's Secret

Hmm... once again, I have question:

Tess sa att hon var i London i helgen och att hon skulle besöka Victoria's Secret. Saken är ju bara den att det inte öppnar ngn butik där förrän 2012.

Var hon i framtiden och vände? =) LR vände förresten, jag har inte pratat med henne idag så jag vet inte om hon kommit hem igen...

Googlade lite på det, Victoria's Secret i London, och stod det att det fanns ett otal dåliga kopior. Dels stod det tydligen 'UK' på ett LR annat vis i butiksnamnet LR så kunde det även stå 'Victoria Secret', alltså utan 's'. Jaja, jag får väl se om jag pratar med henne under veckan och kan få en uppdatering =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

de öppnar 201, jag har googlat massvis på detta :D

så man kan ju undra vad hon fått detta ifrån, eller så var hon i framtiden ;)

2011-08-23 @ 10:30:30
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0