Måndag

Ja, idag är det då måndag igen... Men jag tillhör numera skaran som gillar måndagar =)

Är ledig varje måndag, och jag tillbringar den i stort sett likandat varje vecka.

* Sovmorgon (sova tills jag vaknar självmant)
* Gymmet


* Lunch
* Hämta Jack tidigt på dagis

* Jack =) Kan innebära vad som helst, promenad, fika, biblioteket, lekparken, cykla, leka i den upptinade sandlådan (mamma o pappa blir så glada då för de rena kläderna *L*)

* Ofta middag hos min bror
* Tvättkväll


Idag får jag tillägga, besök hos min granne. Ska lämna en blomma och hennes pedalhink (som mamma av misstag tog med sig i flytten, jag har en likadan) samt förhoppningsvis få min del av hyran som blev vid byte av lägenheten =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

nej mamma väntade med att berätta tills jag kom hem, hon ville inte säga nåt när jag var iväg. hade sabbat semestern ganska rejäl!



jag har fått min lapp men det går att gå in på skatteverkets hemsida och kolla den även om du inte fått lappen.

2011-04-01 @ 10:52:55
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

nej mamma väntade med att berätta tills jag kom hem, hon ville inte säga nåt när jag var iväg. hade sabbat semestern ganska rejäl!



jag har fått min lapp men det går att gå in på skatteverkets hemsida och kolla den även om du inte fått lappen.

2011-04-01 @ 10:53:29
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul att du är tillbaka med inlägg nu... Själv uppdaterar jag inte så ofta men ibland så.... Hoppas du mår bra. Kram

2011-04-07 @ 23:31:37
URL: http://www.nogg.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0