Lilleman På Sjukhus

Ja, inatt (LR tidig morgon, beroende på vem man frågar) så var Lilleman på sjukhus igen för problem med andningen.

Igår var han lite hostig - vilket jag trodde innebar: 'förkyld' - men imorse var det 3 sms från Stefan på sjukhuset. En knack på fönstret vid halvåtta då de var hemma igen, och från strax efter det till halv sju ikväll har jag varit där o oroat mig. Vi har försökt leka lite oxå , men det blev mest bokläsning och lite film. En kortis ut på gården för luft, men den tog vi mest på balkongen. Han fick bl.a. ett anfall när han sov (ja, givetvis vaknade han brutalt) så det var bara att sansa sig, lyfta upp honom o skynda ut.

Men han är en duktig liten kille. Fått sina 2 olika mediciner 3ggr idag o klagar bara när pappa försöker få i honom en dos när han äntligen vill ha lite mat med svaret 'nej, jag äter' =) Söt unge alltså!

Själv är jag trött, det tar på krafterna att oroa sig. Inte ens när han sov kunde man ju slappna av, så det har blivit begränsat med toalettbesök idag. Men det är smällar man får ta.

Hoppas han får sova inatt, fasters lille guldklimp.

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Nej men usch, hoppas allt blir bra! Önskar honom verkligen ett stort krya på sig!



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-18 @ 09:59:17
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: eva olsson

Oj då! stackare. Jag förstår dock ej det där med toalettbesöken. Måste du vara avslappnad för att gå på toaletten? ;-)

2011-05-20 @ 09:20:09
Postat av: Jessica

1. det blir väl ca 50 kr för frakt och fakturaavgift. men du kan ju tjäna in frakten om du hittar en rabattkod och betalar du med kort så blir det ingen fakturaavgift. jag avskyr de där extraavgifterna. speciellt den för att skicka tillbaka om det inte passar.

2. ja du får rota runt lite till nästa after work. jag var ju knappast missnöjd med där vi hamnade men finns det bättre så =)

2011-05-25 @ 11:44:50
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja ägg är äckligt! äckligt!! men hur gör du din smet då?

2011-06-01 @ 11:13:36
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0