Jack Sover

Jaha, här sitter man framför datorn medans Jack sover... håller ett öga på honom medans hans föräldrar är och tränar - de tränar omlott så det blev en stund när ingen var hemma eftersom NellyBell är på bio (nya Twilightfilmen) med sina kompisar idag.

Men jag är så gärna här. Ha ju i ärlighetens namn redan varit här 2ggr idag =) Ledig. Först var jag här en snabbis och lånade en toarulle (orka åka och handla på sin lediga dag) och sedan blev jag uppbjuden på fika. Jack kom springande;
'Jag åt upp din chokladboll' =) *gullunge* Det gjorde dock inget, för P hade frågat mig om det var ngt speciellt jag ville ha innan hon gick till cafeét och handlade men jag ville bara ha kaffe.

Passar på att använda internet och kolla läget lite... var ju bland hela 5 dagar sedan jag kunnat vara här inne. Jag hade hoppats att mitt internet skulle vara fixat nu men de kanske väntar tills det är 'rätt' datum på kontraktet (det som skrevs på förra året!)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

för att äta är ett nödvändigt ont och jag bryr mig inte om det är fryst eller färskt. strunt samma för mig så då är det lättare så här. laga mat en gång i veckan istället för 7.



jo jag måste köpa en film inom 6 mån för 149 eller nåt sånt. och då köper jag en ny disneyfilm =)

2011-11-21 @ 20:34:11
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: bina

Den pappa fått på ett bygge var ju trasig :P det spruta ut en massa vatten när vi startade den. Så köpte en ny som kom igår :DD underbart

2011-11-22 @ 09:58:56
URL: http://kullanmurur.blogg.se/
Postat av: Jessica

nej jag har väl typ 6-7 olika rätter i frysen och så varvar jag det med annat. och om jag lagar mat så blir det ju ändå alltid för mycket så det blir över så jag kör på stort på en gång. och jag är van med, märker knappt skillnad på tinad eller nylagat.

2011-11-22 @ 23:07:03
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: bina

Ja , jag vet! Men jag har så svullna fötter att det enda som passar är foppatofflor o kängor. Vilket jag inte orkar ta på mig när jag går i mjukisar och ska ut. Btw skulle snön va sen i år haha så jag hoppas jag hinner använda dem lite. Kommer nog använda dem när snön är här också iofs. :D

ja jack ville bara ha Cars tröjor tydligen haha :P envis redan.

2011-11-23 @ 10:27:39
URL: http://kullanmurur.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e bra rolig du , gå in här :P så skriver du ingen länk.. var ska ja gå in o hämta en babybox

2011-11-23 @ 20:59:42
Postat av: Anonym

du e bra rolig du , gå in här :P så skriver du ingen länk.. var ska ja gå in o hämta en babybox

2011-11-23 @ 20:59:56
Postat av: Jessica

ja håller det sig borta från vägarna så är det ok...

i säs 4 dör en stor karaktär väldigt oväntat om du frågar mig. se allt, serien är ju grym =)

prova 7 äckliga. och då är det prutat med 1 äcklig.

2011-12-06 @ 10:20:56
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo för ett år sedan... ett år går fort det.

2011-12-13 @ 12:21:32
Postat av: Jessica

ja för då jobbar de inte på ams och jag behöver att de undersöker åt mig fortast möjligt.



---



jo men jag vill läsa den kursen jag är reserv på och akassan låter mig inte skicka in ansökningar för båda och sen stryka den jag inte vill ha så jag hinner få dem godkända innan jag ska börja den 16. och jag vet inte förrän efter den 11e om jag kommit in på den jag vill gå.

2012-01-07 @ 19:49:36
Postat av: Jessica

trollhättan och det blir lektioner en eller två ggr i veckan i 4 veckor. sedan har vi grupparbete i 4 v så där vet jag inte och sen två avslutandes dagar med redovisning. så ser det ut =)



----



ja jag gill all in där =)

2012-01-17 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0