Galen På Svar På Kommentar

Alltså, allvarligt... fattar inte folk?! Vad är problemet lixom?! Hur svårt kan det vara att svara på en kommentar hos personen i fråga som skrev den? Inte så svårt, men behöver ju inte ens skriva in adressen, bara klicka på länken.


Och nej, detta säger jag inte för att jag vill ha fler läsare. Min blogg finns för min egen skull, inte alla andras. Men ibland hittar man sådana där guldkorn i bloggvärlden som man vill komma ihåg, då är ett svar extra viktigt.

Sedan kan jag även tycka att om nu någon tagit av sin tid för att skriva en kommentar på ett inlägg, kan man då inte ge lite tillbaka? En mikrostund av sin tid... Jag svarar alltid på kommentarer som innehåller en fråga, påstående LR annat som kan vara lämpligt att ge en svarskommenta.

Ja, det var min åsikt för kvällen. *just so you know*

A Presto!

Kommentarer
Postat av: eva olsson

Hur menar du? ;-)

2011-12-18 @ 12:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0