Mosters Bebis

Imorgon, på Lillasysters namnsdag så är det 10v till det är beräknat att jag ska bli moster =) Tiden går fort, men samtidigt så sakta. Vill ju att bebisen ska vara här nu så man får gosa lite. Men samtidigt så vill jag ju att bebisen ska stanna i Lillasysters mage så länge som möjigt, dels för sitt eget bästa och dels för att jag hoppas den föds på rätt sida nyår, dvs 2012.

Denna bilden är från v.18


Tycker det ser ut som om bebisen ligger i en hand och sover, hur sött som helst. Men eftersom det är fysiskt omöjligt, så ser jag det i min tolkning att det betyder att någon har en vakande hand över bebisen.

A Presto!

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: haha jag lovar, den ÄR god! Havredryck går alldeles utmärkt och äggvitan hade jag i för proteinets skull. Går utmärkt att byta till en skopa proteinpulver istället. Kanske i vaniljsmak?

2011-10-27 @ 12:40:17
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0