Vem Har Bajsat På Min Bil?!

Ja, idag när jag kom hem från kursen så kom jag ihåg att vara smart att gå av en hållplats 'för tidigt' så att jag kunde flytta hem min bil efter städdag idag. Såg på ganska långt håll att det inte var bästa gatan jag tillfälligt parkerat på. Bilen var allt annat än ren. När jag sedan satte mig i bilen för att köra så såg jag bokstavligen inte ut genom rutan.


Jag försökte först den lätta vägen; spolarvätska och vindrutetorkarna. Hmm... vi kan väl säga det lyckades sådär. Skiten sitter som berget!!! Lyckades köra hem den korta biten, men skymd sikt. Körde extremt sakta och hoppades på det bästa. Det är inte ens så att jag kan köra bilen för att få den tvättan utan jag måste själv ta tag i tvättandet av rutan först... vilket i säg inte är ett problem. Om nu det inte var så så dåligt tajmat att jag har kalasont i ryggen efter 4 dagars sittande på kurs.
Sen är min fråga; är det verkligen fågelbajs?! Jag måste säga att jag är skeptisk. Det ser sådär 'skvättigt' ut som det brukar men, men är helt brunt och stenhårt! Måste vara ett flertal monsterfåglar, det är inte direkt mes-, LR trast bajs om jag säger så...


A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0