Fortfarande HÖG Feber!

Jaha, då är snart dag 3 med HÖG feber avslutad. Detta är verkligen inte roligt alls! Är så djävla trött på att vara sjuk! Det är inte det att jag har feber, utan att jag har så hög feber som inte känns bra. Den har varit över 39 grader i princip konstant. Med Panodil har jag lyckats få ner den till 38,3 som lägst. Försökte kyla ned kroppen lite i eftermiddags genom att sitta i poolen på översta trappsteget i ca 1,5timmar. Det hjälpte absolut ingenting! Tar tempen kontinuerligt så jag ska ha koll och i eftermiddags var den uppe i 40 grader! Lyckades sjukanmäla mig tidigare idag (hoppas det iaf, chansade på en mailadress som är till min chef som är mammaledig, räknar med att hennes vikarie har den nu så det är samma chefsposition), borde ha gjort det tidigare men det har verkligen varit omöjligt då jag i princip legat däckad och tillbringat slutet på min semester fördelat mellan sängen och badrummet. Jag hoppas det är ok, för känns meningslöst dra semesterdagar när jag är såhär sjuk. Är febern fortfarande hög imorgon ska jag se om jag kan få med mig antingen vår städerska LR vår chaufför/guide till farbror doktorn. Lika bra gardera sig utfall det ej pratas mycket engelska på mottagningen. Finns ju inte heller någon chans att jag ska ta mig dit på egen hand... Klarar knappt i nuläget att ta mig mellan mitt rum o vardagsrummet! Nyoman tyckte jag skulle gått till doktorn redan igår men man är ju som man är... Trodde absolut att det var något övergående! Dels vill jag nu till doktorn för att kroppen ej orkar vara såhär sjuk mer, och dels vill jag inte riskera att det blir något knas så att jag inte får flyga hem. Vägrar vara på andra sidan jorden själv när jag är sjuk! A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0