Livet Är Gött På Bali =)

Ja, vad ska man säga... Livet är ibland bara gott =) Vi bara gottar oss här på Bali och njuter av tillvaron... Flyter omkring i poolen på diverse uppblåsbara saker och konstaterar att; herregud, vad skönt detta är =) Jag brukar gå ut till solsängen vid ca halv 8 på morgonen eftersom jag ändå är vaken och det så tidigt är mer andningsbar luft där än på rummet. Läser LR bara vilar. Oftast dessa dagar har Tess kommit ut och gjort mig sällskap vid kvart över 9, solat en stund innan det är dag för själva poolen att få bli delaktig i vår semester. Idag kollade jag strax efter tio att Fia var vaken, det var hon men hon har en annan morgonritual så hon kom inte ner till vår pool förrän efter frukost/lunch - klockan hade då hunnit bli nästan halv ett och det var dag för mig att gå upp o lägga mig med min bok i soffan på terassen istället. Tess kom sen efter eftersom det inte går att vara i solen på dagen, går knappt vara ute. Vår städerska frågade idag om vi inte skulle gå iväg någonstans - alla är vana vid att vi tar en promenad varje dag - men förklarade vi bara skulle slappa, imorgon väntar dock utflykt (återkommer om det) Nu har jag läst ut bok nr.2 och istället gått inomhus och lånat Tess IPad medan hon ligger här bredvid mig och snarkar i sängen =) Blivit en liten rutin att ta andra sidan av hennes dubbelsäng på eftermiddagen när vi bara vilar, lyssnar på musik o avhandlar världsliga ting =) Ska väcka henne om ca en halvtimma då vi planerat gå in och kolla i en speciell butik här i samhället så vi har lite koll inför vår utflykt imorgon som har en sista etapp som innefattar stad o lite shopping förhoppningsvis. Vi bestämde vi skulle fortsätta till någon restaurang direkt efter butiken sen... får väl se vilken skojig vi hittar idag o vilken maträtt jag ska testa.... A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0