Poolhäng & Strandpromenad - Bali

Idag har vi haft slappardag (igen *tihi*). Det har mest varit poolhäng, både i och bredvid... Vi tog dock en promenad längs stranden, vi gick förbi där vi vanligtvis svänger upp för komma till våra favoritrestauranger tills vi kom till en stenbro med delvis rasade trappsteg och på andra sidan var det lokalbefolkning i sina 'hus' som tittade på oss fundersamt.. Vi bestämde oss för att vända tillbaka då det även såg ut att ev bli regn. Blev dock endast något som mest kan räknas som en halvdusch från en blomspruta =) Så efter ett tag hamnade vi vid vår pool igen. Fick impuls o hoppade i, tog med både en sådan där megaring man sitter i och en 'orm' och riktigt plaskade runt. Skvätte ner Tess och efter ett tag kom hon efter ner i poolen, vi lekte som som typ bara 'barn på semester' gör, det var hur kul som helst =) och det kändes att det var för min del välbehövligt... God middag på Warang Dolphin vid stranden och sen hem för att med karta och mina nattliga förberedelser från igår kartlägga våra utflykter och de saker vi verkligen inte vill missa (Eva; jag föreslog vi hoppade över The Monkey Forest, fanns tydligen endast 1 sorts apa *haha*). Nu är det filmtajm, Larry Crowne med Tom Hanks och Julia Roberts, lite sent eg men jag sover ju alltid lite så det är lugnt... A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0