Tekniskt Fel i Singapore & Ev Flygförbud

Jaha, när planet TAXAT UT och var på väg längs banan meddelade piloten att vi hade tekniska problem så vi fick vänta och åka tillbaka till gaten... Kändes lagom bra! Uppfattade det som problem med masterna och sändningen mellan planet och flygledartornet. 1,5h försenade kom vi till Helsingfors och då hade vi missat vårat flyg med 10 minuter. Fått nya biljetter till nästa plan som går ca 4,5h senare *jippie* Eftersom jag dock varit sjuk på flygresan och fått ligga inklämd på golvet i ett litet hörn, så visste de inte om jag skulle få flyga hem. Den är alltid lika kul att få höra! Det är tydligen upp till markpersonalen att bestämma. Känner att feben är på väg upp men jag tänker le och se så pigg ut jag kan för jag tänker då inte bli strandad i Finland! A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0