Tungan Gör Fysiskt Ont!

Efter lite promenad fram och tillbaka och velande hit och dit bestämde vi oss till slut för 'Bunga' en restaurang som verkade trevlig och t.o.m. spelade lite engelsk musik... Dagens middag för oss blev - med stavningen på kvittot först och den rätta efteråt; Cumis Cumis Bumba Pedas Sifud Kebab - seafood Pz Pinepele / Bacon - pineapple Nut Sandy - Sunday Pancke - Pancake Pancke / Es Krim - Pancake icecream Mitt val av middag var det översta... en maträtt jag inte kommer välja igen. Jag gillar visserligen stark mat, men denna var verkligen STARK!!! Tungan gjorde ont, insidan munnen gjorde ont, gomspenen gjorde ont, ja allt gjorde ont. Det var inte bara det att det var starkt utan det var ren smärta! Anledningen till att jag valde den från början var att den innehöll bläckfisk och jag var sugen på det...inte så sugen längre... A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0