Överraskningsdag =)

Ja, idag så var det då dax för min överraskningsdag med tjejerna =) hade småångest igår kväll (tack för systers lugn) eftersom jag inte hittade min klänning jag tänkt ha på mig! PANIK! Blev outfiten jag hade på Leons dop till ikväll och för dagen blev det mina nya sommarbyxor i modell lång trekvarts med min nya fina (och superköna) vita topp från Åhléns. Kände mig riktigt sommarfräsch =) Tess vann 5-kampen men jag tror kom in som god 2:a. Jag vann iaf ngn gren + en påse bilar, det var strålande väder, trevligt sällskap, gott kaffe och våffla med björnbärssylt så jag är nöjd hittills =) Nu slappar jag som dj med en Mojiti medan tjejerna lagar middag... luktar kalasgott =) Uppdatering kommer. A Presto!

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

vad lagade ni?! :D

2012-06-04 @ 12:38:46
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0