Tusenlappar Åt Lillasyster

Jaha, då har jag lånat dator och internet av broder så att jag ska kunna skriva ett överklagande till skatteverket á min systers vägnar. Förhoppningsvis göra så att hon får ytterligare några flera tusenlappar lagom till midsommar =) Jag menar, allvarligt, hur 17 kan man tycka att det är ok att hon ska köra en något kortare sträcka till jobbet när den går: * via Norge! * på skitvägar med både 30 och 60 sträckor * så hon måste betala tull för att komma in i Sverige igen * på sådana dåliga vägar att den tar ca 1,5h - dvs dubbelt så lång tid som om hon kör den vanliga (läs 'normala' vägen) Skulle de själva tycka att det är ok?! Svårt att tro det. De sitter bara där framför sina datorer och klickar in 'kortaste resväg' på Eniro.se utan att ta hänsyn till andra aspekter. Nej, bäst att sätta igång och skriva så det blir ivägskickat idag. A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0